Dragon OTS IP gradov.no-ip.info
Witam mam do zaoferowania server ip gradov.no-ip.info acc marker http://gradov.no-ip.info:71/
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Dragon OTS IP gradov.no-ip.info Strona Główna
->
Scripts
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogulne
----------------
Bany
Pomysły
Poradnik
Co sądzisz o OTS
Nowości Na Mapie
Twoje Hobby
Screen Shot
HydePark
Server Nieczynny
Skargi
----------------
Skargi na GM
Skarga na gracza
Skargi Na OTS
Dodatki
----------------
Monster
Spell
Napisz coś o sobie
Bugi
Domki
O Wszystkim i o Niczym
Przydatne Strony
Guild
Pomoc
----------------
Pomoc w RL Tibi
Pomuż Komuś Na OTS
Scripts
Regulaminy
----------------
Regulamin Na OTS
Regulamin Forum
Server Padł
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Pkeeys
Wysłany: Sob 10:29, 04 Mar 2006
Temat postu:
a za ile beda te czary
Naiko
Wysłany: Sob 23:36, 18 Lut 2006
Temat postu:
O dzienki jak wejde kiedyś do kondzior to zrobimy obiecuje ;]
Undead
Wysłany: Czw 23:53, 16 Lut 2006
Temat postu:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_MORT_AREA
animationEffect = NM_ANI_SUDDENDEATH
hitEffect = NM_ME_MORT_AREA
damageEffect = NM_ME_MORT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 4.0
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 5.0
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
To jest na orshabaal_deathstar
Undead
Wysłany: Czw 23:52, 16 Lut 2006
Temat postu:
ok dam a co jeszcze jak cos pisac do mnie jeszcze cos tam sie znajdzie
Naiko
Wysłany: Czw 20:51, 16 Lut 2006
Temat postu:
HEHE Nom ale undead daj jeszcze orshabaal_deadsthar
Kondzior
Wysłany: Czw 15:10, 16 Lut 2006
Temat postu:
heheh jeszce ich niewleilem jak naiko bedzie u mnei to sie tym zajmie xD
Naiko
Wysłany: Czw 14:23, 16 Lut 2006
Temat postu:
Nom zna i bardzo dobrze xD
Seba
Wysłany: Czw 14:22, 16 Lut 2006
Temat postu:
Undead sporo znasz xD
Kondzior
Wysłany: Czw 13:51, 16 Lut 2006
Temat postu:
aha pogadam z nim thx
Undead
Wysłany: Czw 0:24, 16 Lut 2006
Temat postu:
No naiko mowil ze mam to napisac a on juz bendzie wiiedziec gdzie wkleic no to napisalem
Kondzior
Wysłany: Czw 0:22, 16 Lut 2006
Temat postu:
ale o co z nim i chodzi ze inni ludzie beda mogli uzywac tez ?? npisz fast to wklieje
Undead
Wysłany: Czw 0:10, 16 Lut 2006
Temat postu:
Jak cos jeszcze chcecie pisac
Undead
Wysłany: Czw 0:09, 16 Lut 2006
Temat postu:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_FIRE
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_SOUND
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_SOUND
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
-- UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 2) * 1.3 - 30
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 2) * 2.0
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
TO jest na banshee_sonar
Undead
Wysłany: Czw 0:08, 16 Lut 2006
Temat postu:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
To jest na orshabaal_exori
Naiko
Wysłany: Pon 15:48, 13 Lut 2006
Temat postu: FAQ
Prosze o podawania w tym dziale ciekawych scripts do OTS
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin