Dragon OTS IP gradov.no-ip.info
Witam mam do zaoferowania server ip gradov.no-ip.info acc marker http://gradov.no-ip.info:71/
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Dragon OTS IP gradov.no-ip.info Strona Główna
->
Twoje Hobby
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogulne
----------------
Bany
Pomysły
Poradnik
Co sądzisz o OTS
Nowości Na Mapie
Twoje Hobby
Screen Shot
HydePark
Server Nieczynny
Skargi
----------------
Skargi na GM
Skarga na gracza
Skargi Na OTS
Dodatki
----------------
Monster
Spell
Napisz coś o sobie
Bugi
Domki
O Wszystkim i o Niczym
Przydatne Strony
Guild
Pomoc
----------------
Pomoc w RL Tibi
Pomuż Komuś Na OTS
Scripts
Regulaminy
----------------
Regulamin Na OTS
Regulamin Forum
Server Padł
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Habas
Wysłany: Pon 18:12, 20 Lut 2006
Temat postu:
Ja powiem szczerze że w życiu bym tak nie zbrzydził hummera. W hummerze podoba mi sie to że jest duuuuży i bym go w życiu nie obniżył. A ty naiko widziałeś hummera na złotnie????
Naiko
Wysłany: Pon 14:33, 20 Lut 2006
Temat postu:
HEHE Kondzior maży o takim ;p
Kondzior
Wysłany: Nie 19:06, 19 Lut 2006
Temat postu:
ten jest zajebwabisty nic dodac nic ujac
Naiko
Wysłany: Nie 17:10, 19 Lut 2006
Temat postu:
Nom fajny mnie się podoba xD
Habas
Wysłany: Nie 11:53, 19 Lut 2006
Temat postu:
A co tu wiencej napisać naiko, powiedz i napisz jak chcesz -.-. Dzienki Elf za pozytywną opinie i specjalnie dla ciebie daje ten oto obrazek
Ciekawy lowek co???
Naiko
Wysłany: Sob 17:31, 18 Lut 2006
Temat postu:
HYHY Nom ale mógł by coś innego napisac niż na forum witka ;/
Night Elf
Wysłany: Sob 12:39, 18 Lut 2006
Temat postu: hab..............
Widac Habas ze sostaniesz w pzryszlosci mehanikime samochodowym ze tak siue interesujesz samochodami oraz silnikami
Habas
Wysłany: Sob 11:39, 18 Lut 2006
Temat postu:
\ALe mojego autorstwa -.-
Naiko
Wysłany: Sob 11:20, 18 Lut 2006
Temat postu:
To samo co na witka ots ;p
Habas
Wysłany: Sob 10:34, 18 Lut 2006
Temat postu:
Ale napisać cuś o początkach albo cuś
Takto wiadomo tylko że "po dachach skaczesz"
Kondzior
Wysłany: Sob 0:39, 18 Lut 2006
Temat postu:
mojego raczej ni trza tlumaczyc samo sie nasuawa na mysl
Habas
Wysłany: Sob 0:22, 18 Lut 2006
Temat postu:
Bo nie lubie samych obrazków pokazywać :PPPPPPP A tak macie pełne wytłumaczenie jaki moje hobby
Kondzior
Wysłany: Sob 0:13, 18 Lut 2006
Temat postu:
Ale zes sie ntrudzil ale po co tak duzo ;/
Habas
Wysłany: Sob 0:07, 18 Lut 2006
Temat postu: Moje Hobby (temat 2 na 2) Hydraulika
Przed napisaniem tego artykułu zacytuje pewnego użytkownika z innego forum
mARTINNNNEk sTAl napisał:
Lowraidery to sa samochody co sluza do skakania.
Raczej każdy samochód służy do jeżdżenia np. po wsi
, ale w lowriderach jest zainstalowane specjalne zawieszenie zwane
Hydraulicznym
to właśnie dzienki temu zawieszeniu Lowridery mogą skakać. Organizowane są nawet imprezy w których należy "tańczyć" (sterować podnoszącymi się częściami samochodu) w rytm muzyki (znane są przypadki w których furka tak sie "zabujała" że zrobiła salto w tył i upadła na dach), właściciel wtedy steruje zawieszeniem obok samochodu za pomocą specjalnych gałek.Zainstalowanie hydrauliki kosztuje ok.6 tys zł wzwyż, ale to zależy od ilości pomp które podnoszą samochód.
No tak... ale jak to sie dzieje że sie samochód podnosi
W tym tekscie mam wam zamiar o tym powiedzieć.
Wszyscy pewnie już wiedzą, że w prawdziwym Lowriderze najważniejsza jest hydraulika, bo to ona umożliwia wykonywanie trików, które tak kręcą w tych samochodach. Większość pewnie tez wie, że jej serce (mieszczące się przeważnie w bagażniku) stanowią pompy. Jednak nie samymi pompami, lowrider żyje i właśnie to chciałbym przedstawić w tym artykule. Rzeczywiście pompy stanowią najważniejszy element lolosa, gdyż to one tłoczą olej do cylindrów, które są montowane w miejsce amortyzatorów. Pod wpływem napływu oleju cylinder się rozpręża, rozpychając części przymocowane do niego, czyli np. ramę samochodu i oś, ewentualnie ramę auta i pakę w pick-up'ie. Jednak gdyby układ hydrauliczny składał się jedynie z pomp i cylindrów to po zwolnieniu włącznika, przycisku (switch), ciężar samochodu spowodowałby ściśnięcie cylindrów, powrót oleju do zbiorników w pompie i ponowne opadnięcie karoserii. Dlatego pomiędzy pompą a cylindrem są zamontowane trzy zawory. Jeden tzw. Check valve jest to zawór umożliwiający przepływ oleju tylko z pompy do cylindra, blokuje on powrót oleju z cylindra do zbiornika pompy. Drugim rodzajem zaworu jest Dump valve, składa się on z trzech kanałów, jeden połączony jest z cylindrem, drugi z check valve a trzeci z pompą. W pozycji neutralnej dump łączy cylinder z check valve, w momencie naciśnięcia switch'a dump przełącza z zaworu blokującego na kanał uchodzący do pompy, co umożliwia powrót oleju z cylindra do zbiornika. Ostatnim zaworem jest zamontowany pomiędzy dump'em a zbiornikiem pompy Slowdown valve, którego rolą jest spowalnianie powrotu oleju do pompy, co wpływa na prędkość opadania samochodu.
W zależności od potrzeb można zamontować od jednej do czterech pomp, od jednego do czterech dump'ów i cztery cylindry po jednym na każde koło. Po części stricte hydraulicznej, czas omówić elektryczną część maszynerii i jej komponenty. Do zasilania używa się zwykłych akumulatorów samochodowych, co najmniej dwóch, bo do uruchomieniaschemat pomp potrzebne jest napięcie min. 24V, jednak wysokość napięcia odbija się na szybkości silników pompujących olej do cylindrów, im większe napięcie tym większa szybkość pracy, szybsze ruchy wykonują cylindry i triki wyglądają efektowniej. Dlatego też hydraulika samochodów "show" zasilana jest ośmioma akumulatorami, co daje napięcie 96V, natomiast w samochodach ulicznych zaleca się jako maksymalne napięcie 48V gdyż większa szybkość wykonywania trików mogłaby spowodować utratę kontroli nad samochodem. Akumulatory jednak nie spełniają jedynie funkcji dostarczycieli zasilania, ale też balastu. Jak zauważyliśmy na początku, pompy tylko pompują olej do cylindrów, co powoduje podniesienie auta, natomiast za opadanie odpowiada siła grawitacji i o ile przód jest dociążany przez silnik to z tyłu takim dociskaczem są akumulatory. Stanowią one przeciw wagę dla silnika, ta natomiast jest wykorzystywana w tak popularnym triku jak three wheel motion, czyli jechaniu z podniesionym jednym kołem. Trik polega na tym, że z cylindra jednego z tylnych kół usuwany jest olej, i gdyby nie akumulatory, których masa wypycha ten olej to trik byłby nie do wykonania, przód nie mógłby się podnieść. Tak oto dotarliśmy do końca teorii budowy i funkcjonowania hydrauliki, może ktoś spróbuje zmontować coś o podobnej zasadzie działania i będziemy mieć polski przepis na lowridera.
Tu umieszczam schemat aby lepiej zrozumieć to co przed chwilą przeczytaliście
A tu zdjęcia paru układów hydraulicznych:
A tu przykład gałek do sterowania zawieszenia (jeśli sie chce isć na imprezy o których napisałem na wstępie to raczej przydały by się przenoście gałki, ale to jush decyzja właściciela)
I właśnie dzienki temu furka może podskakiwać
Czekam na komentarze
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin